UVRV

Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
  • Home
  • Výzkum
    • Výzkumné projekty
      • PRIMUS: Centrum tvorby didaktických testů a psychometrického modelování
      • Faktory ovlivňující kognitivní a nekognitivní výsledky žáků ve středním odborném vzdělávání. Úloha pocitu akademické marnosti a kultury školy
      • Souvislosti mezi školním a stínovým vzděláváním
      • Žádané školy: Podmínky volby základní školy ve venkovském prostoru
      • PRIMUS: Centrum meta-výzkumu vzdělávání
      • Ukončené projekty
    • Knižní publikace
    • Příspěvky v časopisech
    • Vědecké konference
  • Rozvoj
    • ESF OP VVV Podpora pregraduálního vzdělávání
      • KA 03 Zvyšování kvality práce vysokoškolských učitelů
      • Aktivita II
    • ESF OP VVV Zavádění formativního hodnocení na základních školách 2019-2021
  • Pregraduální studium
    • Specializace školní pedagogika
    • Výuková činnost
    • Témata bakalářských a magisterských prací
  • Ph.D. studium
    • Výuka v doktorském studiu
    • Témata disertačních prací
  • Pracovníci
  • O ústavu
  • Kontakt

Pregraduální studium

 

Informace týkající se pregraduálního studia naleznete v příslušných záložkách:

Specializace školní pedagogika

Výuková činnost

Nabídka témata bakalářských a magisterských prací

Aktuality

  • PF 2021
  • Seminář o souvislostech mezi stínovým a školním vzděláváním
  • Pozvánka na seminář ÚVRV
  • Vyhlášení termínů státních doktorských zkoušek a obhajob disertačních prací ÚVRV
  • Doktorský kurz SROVNÁVACÍ PEDAGOGIKA

Aktivity a projekty

  • Časopis Orbis Scholae
  • Odborné semináře ÚVRV

Publikace pracovníků ÚVRV

  • Příspěvky v časopisech
  • Knižní publikace

Výběr z knižních publikací pracovníků ÚVRV

  • Na cestě ke kvalitní škole
  • Kurikulum školního vzdělávání: Zahraniční reformy v 21. století
  • Školní vzdělávání ve Francii
  • Formativní hodnocení ve výuce
  • Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání
  • Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu
  • Srovnávací pedagogika: proměny a výzvy
   
© 2014 Suffusion theme by Sayontan Sinha