ÚVRV

  • Home
  • Výzkum
    • Výzkumné projekty
      • Czech Research Group for Shadow Education (CRGSE)
      • Komplexní analýza dat ze vzdělávacích měření pro porozumění kognitivním nárokům testových úloh (2025–2027)
      • Projekt SYRI
      • Ukončené projekty
        • Zpráva z výzkumu – Skrytá poptávka žáků a rodičů po SŠ?
    • Knižní publikace
    • Příspěvky v časopisech
    • Vědecké konference
  • Rozvoj
    • ESF OP VVV Podpora pregraduálního vzdělávání
      • Podoby diferenciace na základních školách
      • KA 03 Zvyšování kvality práce vysokoškolských učitelů
      • Aktivita II
    • Zavádění formativního hodnocení na základních školách 2019-2021
  • Pregraduální studium
    • Specializace školní pedagogika
    • Výuková činnost
    • Témata bakalářských a magisterských prací
  • Ph.D. studium
    • Výuka v doktorském studiu
    • Témata disertačních prací
  • CŽV
  • Pracovníci
  • O ústavu
  • Kontakt

DSC01570

 

Previous Image Next Image

Aktuality

  • March 31st – Invitation on a lecture (prof. Miri Yemini): Youth, Migration, and Activism
  • Seminář z psychometrie
  • Úspěšná žádost o grant GA ČR
  • Nejnovější monografie z ÚVRV
  • Noví docenti oboru Pedagogika slavnostně jmenováni na Univerzitě Karlově

Aktivity a projekty

  • Časopis Orbis Scholae
  • Odborné semináře ÚVRV

Publikace pracovníků ÚVRV

  • Příspěvky v časopisech
  • Knižní publikace

Výběr z knižních publikací pracovníků ÚVRV

  • Expanze a diverzita stínového vzdělávání (2024)
  • Metodologie autoevaluace školy (2024)
  • Závěrečná zpráva studie ÚVRV - březen 2022
  • Školní vzdělávání v Číně
  • Když výzkum mění praxi
  • Na cestě ke kvalitní škole
  • Kurikulum školního vzdělávání: Zahraniční reformy v 21. století
  • Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu
  • Srovnávací pedagogika: proměny a výzvy
   
© 2014 Suffusion theme by Sayontan Sinha