Zář 192016
Při příležitosti 24. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) byly vyhlášeny ceny za pozoruhodné publikační počiny.
V kategorii recenzovaných studií obsadili první místo autoři našeho pracoviště s publikací:
- Starý, K., & Laufková, V. (2015). Kde žáci v polovině základního vzdělávání selhávají při porozumění čtenému polemickému textu. Pedagogika, 65(4), 392–412.
V kategorii monografií získali ocenění ČAPV autoři našeho pracoviště za publikaci:
- Greger, D., Simonová, J., & Straková, J. (2015). Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu. Praha: Pedagogická fakulta.
Tato publikace je výstupem projektu GA ČR: Vztahy mezi dovednostmi, vzděláváním a výsledky na trhu práce: longitudinální studie.
Autorům k těmto úspěchům blahopřejeme!