Mgr. Jiří Suchánek

 
Email: jiri.suchanek454@student.cuni.cz
Adresa: Myslíkova 7, č. M204
Telefon: 221 900 527
Konzultace:
Ph.D. studium

Název disertační práce:

  • FORMATIVNÍ HODNOCENÍ VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA U VYBRANÝCH UČITELŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE

Školitel:

Konzultantka:

Vzdělání
  • 2013 – 2017: Univerzita Palackého/Filozofická fakulta (bakalářské studium – Anglická filologie/Uměnovědná studia)
  • 2017 – 2019: Univerzita Palackého/ Pedagogická fakulta (magisterské studium – Učitelství angličtiny pro druhý stupeň ZŠ/ Muzejní a galerijní pedagogika)
Zaměstnání
  • Říjen 2019 – současnost: Lektor anglického jazyka na Univerzitě Obrany
  • Září 2019 – Červen 2024: Lektor anglického jazyka na Univerzitě Palackého, Ústav cizích jazyků
Odborné stáže
  • 2018: Valdosta State University – Lektor AJ (ESL)
  • 2019: Xihua University – Lektor AJ (EFL)
  • 2022: University of Helisnki – visiting researcher (formative assessment)
  • 2023: University of Athens – Teaching mobility ERASMUS+ – Formative assessment in passive skills in language learning
Projektová činnost
  • Analýza současné podoby formativního hodnocení v edukační realitě českých základních škol.
  • Analýza výukových situací v matematickém vzdělávání
  • NPO – Národní plán obnovy -Učitel21
Publikační činnost
  • SUCHÁNEK, Jiří. Implementing Formative Assessment from the Perspective of English Learners Abroad: a review study. Proceedings of IAC in Vienna 2020. s. 29-40. ISBN 978-80-88203-20-9
  • SUCHÁNEK, Jiří a Jitka NÁBĚLKOVÁ. Evaluation of The Level and Form of Formative Assessment in The Czech Republic – The Tool Creation. EDULEARN21 Proceedings [online]. 2021 ISSN edsair. Dostupné z: doi:10.21125/edulearn.2021.1080
  • SUCHÁNEK, J. Implementace formativního hodnocení ve výuce pohledem učitelů anglického jazyka ze zahraničí: přehledová studie. Edukácia roč.4, č.1, 2021. Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. ISSN: 1339-8725.
  • SUCHÁNEK, J, NÁBĚLKOVÁ, J. Current State of Implementing Formative Assessment and its Obstacles in Primary and Lower-Secondary Schools in the Czech Republic. 2021. GETL2021. s. 38-47. ISSN 2584-4156 Dostupné z https://getlconference.com/wp-content/uploads/2021/09/GETL_Conference_Proceedings_2021.pdf
  • SUCHÁNEK, Jiří. Feedback of Undergraduate Students of Educational Faculty on the Assessment of Foreign Language Teaching at their High schools with Regard to Formative Assessment [online]. 2021. ISSN edsair. Dostupné z: doi:10.13140/rg.2.2.22399.12963
  • PILÁTOVÁ, L., SUCHÁNEK, J. The Educational Reality of the Beginning Teacher of Upper Secondary Education in the Period of COVID-19 Pandemic. GETL2021. s. 17-26. ISSN 2584-4156 Dostupné z https://getlconference.com/wp-content/uploads/2021/09/GETL_Conference_Proceedings_2021.pdf
  • PILÁTOVÁ, Lýdia a Jiří SUCHÁNEK. The Educational Reality Of The Beginning Teacher During The Covid-19 Pandemic. EDULEARN21 Proceedings [online]. 2021. ISSN edsair. Dostupné z: doi:10.21125/edulearn.2021.1737
  • Suchánek, J., & Laufková, V. (2024). Pozorovací a diagnostický nástroj pro zjišťování úrovně a podoby formativního hodnocení v českých školách. Edukácia, 7(1), 85–99. ISSN 1339-8725.
  •  SUCHÁNEK, Jiří (rec.). Embedding Formative Assessment: Practical Techniques for K-12 Classrooms. E-Pedagogium [online]. 2021, 21(4), 72-75 ISSN 12137758.
  •  M. ŠKULTÉTY, R. DOFKOVÁ, J. SUCHÁNEK (2021) Analysis of Educational Situations in Mathematics Education, ICERI2021 Proceedings, pp. 3925-3930.
  •  J. SUCHÁNEK, J. NÁBĚLKOVÁ, M. ŠKULTÉTY, T. LÍPOVÁ, L. PILÁTOVÁ (2021) Analysis of The Level and Form Of Formative Assessment in Online Classes of The Primary and Lower Secondary School in The Czech Republic. ICERI2021 Proceedings, pp. 6211-6218.
  •  A. OPLETALOVÁ, J. SUCHÁNEK, T. LÍPOVÁ (2021) Evaluation Of The Educational Programme “Competencies For Leading A Successful School”, ICERI2021 Proceedings, pp. 5952-5961.
  • SUCHÁNEK, Jiří, LAUFKOVÁ Veronika. Observational and Diagnostic Tool for Determining the Level and Form of Formative Assessment in Czech Schools (2024). Proceedings of IAC 2024, Prague. s. 151-162. ISBN 978-80-88203-36-0