3/2020

ANGLICKÉ ČÍSLO ZAMĚŘENÉ NA OBLAST ROZVOJE GRAMOTNOSTI V HUDEBNÍ VÝCHOVĚ A V OBLASTI VIZUÁLNÍ KULTURY VE VŠECH STUPNÍCH VZDĚLÁVÁNÍ
2020, ROČNÍK 4, ČÍSLO 3

Obsah
ke stažení zde

Editorial
Michal Nedělka a Marie Fulková
ke stažení zde

Hudební gramotnost

EMPIRICKÁ STUDIE
Musical Literacy in Primary Education
Michal Nedělka a Zuzana Selčanová
ke stažení zde

VÝZKUMNÁ STUDIE
Visualization of Music and its Application into the Process of Education
Eva Novotná a Ivana Ašenbrenerová
ke stažení zde

Výtvarná gramotnost

PŘEHLEDOVÁ STUDIE
Interdisciplinary Literacy as Complex Communication with Reality
Jaroslav Bláha
ke stažení zde

TEORETICKÁ STUDIE
A New Structural Model of Visual Competencies in Visual Literacy.
The Revised Common European Framework of Reference for Visual Competency.
Diederik Schönau, Andrea Kárpáti, Constanze Kirchner a Maria Letsiou
ke stažení zde

DISKUZE
Conversations on Visual Literacy, Resonance, and a Found Cat
Tedi E. Asher, Peter Carpreau, Lode Vermeersch a Ernst Wagner
ke stažení zde

RECENZE
Kmentová, Milena. Musical and Speech Expressions of Preschool Children and their Mutual Influencing. Prague: Charles University – Faculty of Education, 2015. 80 pages. ISBN 978-80-7290-869-1
Michal Nedělka
ke stažení zde

  • Celé číslo anglické číslo se zaměřením na oblasti rozvoje gramotnosti v hudební výchově a v oblasti vizuální kultury ve všech stupních vzdělávání
    2020, ročník 4, číslo 3
    ke stažení zde