2022, ROČNÍK 6, ČÍSLO 2
Obsah
ke stažení zde
Editorial
Anna Kucharská, Monika Kadrnožková
ke stažení zde
VÝZKUMNÉ STUDIE
Plánování vzdělávacího obsahu v kurikulárních dokumentech mateřských škol – hledání cesty k osobnostně orientovanému pojetí
Barbora Loudová Stralczynská a Eva Koželuhová
ke stažení zde
Diagnostika specifických poruch učení v období koronavirové pandemie
Anna Kucharská
ke stažení zde
Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní školy
Anna Frombergerová a Tereza Líšková
ke stažení zde
Problémová místa výuky geometrie
Jarmila Robová, Petra Surynková, Vlasta Moravcová, Jana Hromadová a Zdeněk Halas
ke stažení zde
Vliv temperamentu a sociokulturního znevýhodnění na osvojování plaveckých dovedností žáků malotřídních škol
Irena Svobodová, Ivana Chládková, Martin Dlouhý a Soňa Jandová
ke stažení zde
PŘEHLEDOVÉ STUDIE
Hudební činnosti v publikacích zaměřených na grafomotoriku předškolních a nejmladších školních dětí v ČR
Milena Kmentová
ke stažení zde
Profesní kompetence učitele hudební výchovy
Jiřina Jiřičková a Zuzana Selčanová
ke stažení zde
TEORETICKÁ STUDIE
Matematická pregramotnost v českém předškolním vzdělávání
Eva Nováková
ke stažení zde
DISKUZE
Profese, která se ještě nenarodila
Michal Zvírotský a Stanislav Bendl
ke stažení zde
RECENZE
Kmentová, m. (2022). Kreslíme lehce, zpíváme tence. Rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi.
Eva Koželuhová
ke stažení zde
- Celé číslo
2022, ročník 6, číslo 2
ke stažení zde