2/2020

2020, VOLUME 4, NUMBER 2

Content
full text PDF

Editorial
Anna Kucharská, Klára Špačková, Monika Kadrnožková
full text PDF

SYSTEMATIC REVIEW
Morfologické versus fonologické uvědomění ve vztahu k čtení v českém jazykovém prostředí
Zuzana Bílková, Helena Havlisová, Olga Malinovská a Jiří Jošt
full text PDF

EMPIRICAL PAPER
Predškolské indikátory úspešného vývinu čitateľskej gramotnosti
Oľga Zápotočná, Marek Urban
full text PDF

Psychologické aspekty tvořivé hry v polytechnické výchově v MŠ
Barbora Žáková, Pavla Presslerová, Carolina Sidon
full text PDF

Vliv vzoru písma na výkon v testu tichého čtení ve 2. a 3. ročníku základní školy
Olina Kučerová, Barbora Jindrová
full text PDF

Využití čtenářských strategií v předškolním vzdělávání z pohledu učitelek mateřských škol
Eva Koželuhová
full text PDF

CASE STUDY
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující montessori pedagogiku: případová studie
Pavlína Mazáčová, Maria Šupicová
full text PDF

REVIEW
NOVÁKOVÁ, E., NOVÁK, B. (2019). MATEMATICKÁ PREGRAMOTNOST A UČITELÉ MATEŘSKÝCH ŠKOL.
Martina Uhlířová
full text PDF

  • The complete issue The Literacy, Preliteracy and Education
    2020, Volume 4, Number 2
    full text PDF