POČÁTEČNÍ ČTENÍ: ČTU A STÁVÁM SE ČTENÁŘEM (CESTY PROPOJENÍ VÝZKUMU A PRAXE)
2017, ROČNÍK 1, ČÍSLO 1
Obsah
ke stažení zde
Editorial
Anna Kucharská, Radka Wildová, Klára Špačková
ke stažení zde
VÝZKUMNÉ STUDIE
Prekoncepty detí v predškolskom veku o funkcii a procese čítania a písania
Mária Belešová
ke stažení zde
Postava v rozprávke a jej hodnotové pôsobenie na detského čitateľa
Lenka Szentesiová
ke stažení zde
METODOLOGICKÉ STUDIE
Jazykové uvědomování u dětí mladšího školního věku
Anna Kucharská, Martina Šmejkalová
ke stažení zde
Způsoby zjišťování úrovně metakognitivních znalostí: kvantitativní vs. kvalitativní standard
Jaroslav Říčan
ke stažení zde
PŘEHLEDOVÉ STUDIE
Čtenářská gramotnost v pojetí projektu ELINET
Jolana Ronková, Veronika Laufková
ke stažení zde
ZPRÁVY
Zpráva o konferenci „Čtu a stávám se čtenářem“
Jolana Ronková, Veronika Laufková
ke stažení zde
RECENZE
Počítačový program Včelka v rozvoji čtenářských dovedností
Anna Kucharská
ke stažení zde
- Celé číslo Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (cesty propojení výzkumu a praxe)
2017, ročník 1, číslo 1
ke stažení zde