ŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, RODINNÉ VLIVY A JEJICH VZTAH KE GRAMOTNOSTI
2019, ROČNÍK 3, ČÍSLO 1
Obsah
ke stažení zde
Editorial
Pavla Presslerová a Hana Sotáková
ke stažení zde
VÝZKUMNÉ STUDIE
Sťažená cesta ku gramotnosti: Výskum rodičov, ktorí čítajú deťom len sporadicky
Peter Gavora
ke stažení zde
Srovnání porozumění obrázkovému příběhu u dětí předškolního věku ve třídě heterogenní a homogenní
Eva Rybárová
ke stažení zde
Vliv typu školy, regionu či socioekonomického znevýhodnění na písemný projev žáků základních škol
Věra Dolníková
ke stažení zde
Jak matky zvládají zátěž spojenou se specifickou poruchu učení svého dítěte
Jana Kouřilová
ke stažení zde
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v rozvoji občanských a sociálních kompetencí pohledem učitelů
Pavla Presslerová, Zbyněk Němec, Radek Holcepl
ke stažení zde
Úloha výchovy k občanství v základním vzdělávání očima „občankářů“
Michaela Dvořáková, Veronika Pajpachová
ke stažení zde
Přínos vzdělávací oblasti Umění a kultura pro rozvoj dítěte
Hana Stadlerová, Daniela Taylor
ke stažení zde
ZPRÁVA
Jedinečné lekce nejen pro práci dětských čtenářů s konkrétními knihami
Filip Šebek
ke stažení zde
- Celé číslo Školní vzdělávání, rodinné vlivy a jejich vztah ke gramotnosti
2019, ročník 3, číslo 1
ke stažení zde