2020, ROČNÍK 4, ČÍSLO 1
Obsah
ke stažení zde
Editorial
Anna Kucharská, Monika Kadrnožková
ke stažení zde
METODOLOGICKÁ STUDIE
Identifikovanie prvej slabiky slov ako súčasť hodnotenia fonematického uvedomovania
Monika Máčajová
ke stažení zde
VÝZKUMNÉ STUDIE
Projekt rozvíjení čtenářské gramotnosti prostřednictvím podpory vztahu k četbě u žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením: „Po stopách rytíře Toulovce“
Markéta Švamberk Šauerová, Libuše Špičáková
ke stažení zde
Reflexe evropského rámce digitálních kompetencí studenty (především) Filozofické fakulty MU optikou kvalitativního výzkumu
Michal Černý
ke stažení zde
PŘEHLEDOVÁ STUDIE
Není kniha jako kniha aneb e-knihy a audioknihy v kontextu dětského čtenářství
Lenka Zemanová
ke stažení zde
RECENZE
Caravolas, M. & Mikulajova, Marina & Kucharska, Anna. (2020). Developmental Dyslexia in Czech and Slovak.
Markéta Švamberk Šauerová
ke stažení zde
ZPRÁVA
Konference – IX. Národní seminář informačního vzdělávání. Knihovna jako vzdělávací prostředí.
Pavlína Mazáčová
ke stažení zde
- Celé číslo
2020, ročník 4, číslo 1
ke stažení zde