A. Obhajoba absolventského koncertu
B. Tematické okruhy
1. | Klavichord Skladby pro klávesové nástroje období baroka (J.S.Bach, G.F.Händel) Zahraniční klavírní školy (Emmonts, Nikolajev, Thompson, Aaron, Grindea aj.) |
2. | Cembalo Ruská klavírní tvorba 19. a 20. století Základní principy moderní klavírní pedagogiky |
3. | Kladívkový klavír v 18. a 19. století Klavírní tvorba vídeňských klasiků (Haydn, Mozart, Beethoven) Rozvoj tvořivosti a hudebnosti v klavírním vyučování |
4. | Moderní klavír, významní výrobci klavírů současnosti Klavírní tvorba období raného romantismu Elementární klavírní vyučování |
5. | Interpretační zásady v barokní hudbě Angličtí virginalisté, francouzští clavecinisté, D. Scarlatti České klavírní školy pro začátečníky |
6. | Interpretační zásady v hudbě klasicismu Česká klavírní tvorba období 18. a 19. století Zásady efektivního cvičení |
7. | Interpretační zásady v hudbě romantismu Klavírní koncerty, vývoj, vrcholná díla S. Suzuki a jeho sluchová metoda |
8. | Interpretační zásady v hudbě impresionismu Klavírní tvorba období impresionismu Historie a současnost české klavírní pedagogiky |
9. | Interpretační zásady v hudbě 20. století Klavírní tvorba ve 20. století ve střední a východní Evropě Francouzské a německé školy pro klávesové nástroje 18. století |
10. | Zásady práce s komorními klavírními party Česká klavírní tvorba období raného romantismu Klavírní školy 1. poloviny 19. stol. a vliv významných klavíristů na vývoj pedagogiky |
11. | Zásady přípravy k veřejnému vystoupení Klavírní tvorba období vrcholného romantismu Psychofyziologické školy přelomu 19. a 20. století |
12. | Zásady práce s notovým zápisem různých slohových období Klavírní tvorba 20. století v západní Evropě a zámoří Významní klavírní pedagogové 20. století a současnosti |